IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 2559 to 2578 of 2871
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Publisher
2008 Гиперплоскости в «Множествах и Расстояниях Соответствия»: КластеризацияКириченко, Николай; Донченко, ВладимирInstitute of Information Theories and Applications FOI ITHEA
2008 Гиперслучайные Марковские МоделиГорбань, ИгорьInstitute of Information Theories and Applications FOI ITHEA
2010 Голяма идея – все още с малка популярностИсмаилова-Исуфова, Бахсен; Исуфов, РидванUnion of Bulgarian Mathematicians
29-May-2017 Гранично поведение на инвариантни разстояния и метрики в комплексния анализАндреев, Любомир Владимиров-
12-Jun-2013 Гъвкави методологии за разработка на софтуерни проекти и тяхното приложение, основано на утвърдени стандарти за управление и качествоТодоров, Николай Иванов-
27-May-2010 Да предизвикаме ограниченията вместо да ограничим предизвикателствата в обучението по ИТСендова, Евгения; Стефанова, Елиза; Николова, Николина; Ковачева, Евгения; Бойчев, ПавелInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
26-May-2011 Две експериментални виртуални разходки на Етнографския музей в ПловдивКонстантин, Стоянов; Благовеста, Йорданова; Елена, Сомова; Георги, ТотковInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
26-May-2011 Дигиталните библиотеки – информационни маркери на образованиетоАтанасова, Даниела; Казански, НиколаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
31-May-2012 Дигиталните хранилища за учебни материали – възможност за подобряване на електронното обучениеКирякова, ГабриелаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
21-Mar-2013 Дизайни в антиподални полиномиални метрични пространстваКулина, Христина Николова-
26-May-2011 Дискретна математика и обучение по информатикаМанев, КрасимирInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
27-May-2010 Дистанционното обучение - мост между образователните модели на индустриалната и информационната епохаВърбанова-Денчева, КристинаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
1998 Диференчни схеми на векторно разцепване на оператора за уравненията на Навие-СтоксКузманова-Маринова, Росица Спасова-
31-May-2012 Добавена реалност (Augmented Reality) – същност и приложениеПенчева, Александра; Митев, ХристоInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
29-Nov-2013 Достатъчни условия за оптималност за възрастово-структурирани задачи на оптималното управлениеКръстев, Владимир Йорданов-
19-Apr-2012 Евристични похвати при решаване на задачи от изявени ученици и бъдещи учителиЖелев, Живко Иванов-
2010 Един начин за преговор на формулите по тригонометрия в средното училищеВасилев, КлиментUnion of Bulgarian Mathematicians
12-May-2009 Един онтологичен подход към процеса на обучениеТерзиева, Тодорка; Тотков, ГеоргиAssociation for the Development of the Information Society
31-May-2012 Един подход за преподаване на компютърна графика в часовете по информационни технологии в 9. класГъров, Коста; Кадънкова, ТеодораInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
2010 Едно обобщение на Наполеоновите триъгълнициБелев, Димитър; Игнатова-Белева, ВасилкаUnion of Bulgarian Mathematicians
Showing results 2559 to 2578 of 2871
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License