IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Proceedings >
ADIS >
ADIS 2010 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/1471

Title: Иновации в обучението по информационни технологии
Authors: Колева, Гинка
Keywords: работа в екип
учебен процес
учебен план
роля на учителя
Issue Date: 27-May-2010
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation: Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 27-28 май 2010, стр.257-260
Series/Report no.: ADIS;2010
Abstract: В един все по-сложен свят, творчеството, способността да се мисли разностранно, комплексните умения и приспособимостта вече са по-ценени от специфичния обем от знания. При работата в екип се интензифицира не само комуникацията между учителя и учениците, но и взаимодействието между самите деца. В екипа учениците са равни благодарение на изразяването и споделянето на чувства и мнения, както и в стремежа си за взаимна помощ, разбиране и възприемане, свободното изразяване на мислите им. Ролята на учителя си остава основна. Заедно с децата обсъжда и координира работата по проектите на отделните екипи. Важно е за учениците да стане не само получаването на добра или отлична оценка, а самостоятелното решаване на поставената задача, желанието за търсене на оригинални и нестандартни решения. Да умеем да слушаме, да даваме знания на учениците и да имаме смелоста да се учим от тях - това е същноста на нашата работа.
Description: Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, май, 2010 г.
URI: http://hdl.handle.net/10525/1471
ISSN: 1314-0752
Appears in Collections:ADIS 2010

Files in This Item:

File Description SizeFormat
adis-may-2010-257p-260p.pdf102.29 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License