IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Proceedings >
ADIS >
ADIS 2010 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/1477

Title: Eкспериментално оценяване на приложимостта на радиални карти за визуализация и навигация в структурирана информация и знания
Authors: Ангелов, Иван
Keywords: търсене на информация
организиране
изучаване
използваемост
откриваемост при търсене
потребителски интерфейс
уеб дизайн
препоръки за дизайн
дизайнери
Issue Date: 27-May-2010
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation: Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 27-28 май 2010, стр. 298-307
Series/Report no.: ADIS;2010
Abstract: Целта на описания експеримент е оценяване на ефективността и използваемостта на един анимиран и иновационен интерфейс за интерактивно разглеждане и търсене на информация – SpicyNodes. С оглед на практическата проверка на неговите предимства, както и на възприемането на метода от различни потребители с различни стилове на учене, извършихме изследване, което да ги оцени с предложения метод. Резултатите от това изследване са изложени в представената статия. Основен резултат е по-ефективното, по-бързото и по-точното навигиране в уеб-страници, което в сравнение със стандартни техники запазва високо равнище на вътрешна удовлетвореност. Изложени са някои препоръки и предложения за бъдещо развитие и подобрение, които се очертаха при анализа на резултатите от експеримента и споделените мнения на анкетираните участници.
Description: Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, май, 2010 г.
URI: http://hdl.handle.net/10525/1477
ISSN: 1314-0752
Appears in Collections:ADIS 2010

Files in This Item:

File Description SizeFormat
adis-may-2010-298p-307p.pdf354.57 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License