IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Proceedings >
ADIS >
ADIS 2006 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/1502

Title: Компютърните модели в обучението на подрастващите
Authors: Колева, Гинка
Keywords: компютърни модели
познание
Issue Date: 13-Oct-2006
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation: Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 13-14 октомври 2006 , стр. 095-098
Series/Report no.: ADIS;2006
Abstract: Компютърните модели имат своето място в обучението на децата от първи до дванадесети клас. На учениците им харесва да създават компютърни модели свързани с учебното съдържание по другите учебни предмети, тъй като по този начин те осъзнават полезността на знанията, които са получили. Многообразието на представянето чрез модели на едни и същи обекти отразява различните интереси, потребности и различния поглед при разглеждането на съответните проблеми от подрастващите. Учебният процес трябва да е максимално приближен по своята форма до самата природа на творчеството.
Description: Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, октомври, 2006 г.
URI: http://hdl.handle.net/10525/1502
ISBN: 10:954-8986-22-1
13:978-954-8986-22-9
Appears in Collections:ADIS 2006

Files in This Item:

File Description SizeFormat
adis-october-2006-095p-098p.pdf99.47 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License