IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Proceedings >
ADIS >
ADIS 2012 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/1828

Title: Информационно-комуникационните технологии в образованието – парадоксалният ефект на стимула, приближаващ ни към реалната среда
Authors: Георгиева, Цветелина
Keywords: информационно-комуникационни технологии
личен опит
ефективност на учебния процес
когнитивни психични процеси
Issue Date: 31-May-2012
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation: Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 31 май-01 юни 2012, стр.309-314
Series/Report no.: ADIS;2014
Abstract: Съвременното образование все повече се свързва с използването на информационно-комуникационни технологии (ИКТ), с което се цели непрекъснато подобряване качеството на преподаване, водещо до развитие възможностите на децата. Докладът представя значението на ИКТ като стимул за въздействие върху когнитивните психични процеси на учениците, доближаващо ни до максимално оптимизиране на потенциала за учене. Споделените идеи са възникнали в съответствие с наблюдавани процеси при обучението на учениците и във връзка с различни провеждани психологически експерименти.
Description: Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, май, 2012 г.
URI: http://hdl.handle.net/10525/1828
ISSN: 1314-0752
Appears in Collections:ADIS 2012

Files in This Item:

File Description SizeFormat
adis-may-2012-309p-314p.pdf212.96 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License