Union of Bulgarian Mathematicians, Vol. 39, No 1, (2010), 227p-236p
Abstract:
This paper presents a collection of criteria for evaluating the quality of student web
design projects. These criteria are suitable for development, self-evaluation, peer
evaluation, and assessment of student-designed web sites. These rubrics were tested
during a course in English for Information Technology administered to first-year students of Informatics at the Faculty of Mathematics and Informatics, Plovdiv University “Paisii Hilendarski”. It helped students implementing a multidisciplinary web design project to acquire not only technical skills related to quality website design, but also some process skills they will need in real-practice settings.
Description:
Иван Шотлеков, Асен Рахнев - В настоящата работа се представя набор от критерии за оценяване на качеството на студентски проекти за уеб дизайн. Критериите са подходящи за разработване, самооценяване, колегиално оценяване и оценка на уеб сайтове, проектирани от студенти. Тази оценъчна скала е апробирана по време на курс “Английски език в информационните технологии”, проведен със студенти от първи курс по информатика във Факултета по математика и информатика на Пловдивски университет “Паисий Хилендарски”. Тя помага на студентите при разработването на мултидисциплинарен проект за уеб дизайн да придобият не само технически умения, свързани с проектирането на качествени уеб сайтове, но и някои процесуални умения, които ще им бъдат необходими в реалната практика.