IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Proceedings >
ADIS >
ADIS 2018 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/2963

Title: Преизползване на съдържанието – основен проблем на модерните системи за съхранение на учебно съдържание
Authors: Йошинов, Радослав
Илиев, Олег
Keywords: Система за управление на обучението и учебното съдържание
СУУС
хранилище на учебно съдържание
Issue Date: 1-Jun-2018
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation: Proceedings of the National Conference on "Education and Research in the Information Society", Plovdiv, June, 2018, 204p-215p
Series/Report no.: ADIS;2018
Abstract: Функционалностите на съвременните системи за съхранение на учебно съдържание биват комбинирани с такива на системи за управление на обучителния процес и така днес наблюдаваме „супер системи“ за обучение. Основен недостатък на този вид системи е, че архитектурите на „хранилищата“ им за учебно съдържание често не следват общоприети стандарти. Така, информацията в тях трудно може да бъде индексирана, преизползвана, филтрирана и претърсвана. В същото време, тези системи разполагат с голямо количество учебно съдържание и затова е важно да бъдат преодолени недостатъците им. Потенциална възможност за справяне с проблемите предоставя правилното гранулиране на данните. Възможност за такова гранулиране – на високо ниво, е предоставена от модела на Едуард Вагнер. [13] В статията е предложена нова структура, която да допълни съществуващата и използвана архитектура за описване на учебно съдържание в системите за обучение.
Description: Report published in the Proceedings of the National Conference on "Education and Research in the Information Society", Plovdiv, June, 2018
URI: http://hdl.handle.net/10525/2963
ISSN: 1314-0752
Appears in Collections:ADIS 2018

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ERIS2018-book-p23.pdf426.78 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License