IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >
Union of Bulgarian Mathematicians >
Mathematics and Education in Mathematics, 2022 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10525/4445

Title: Професията учител по математика – параметрите на една дискусия
Other Titles: The Profession Teacher in Mathematics – the Parameters of a Discussion
Authors: Тонова, Таня Георгиева
Issue Date: 2022
Publisher: Institute of Mathematics and Informatics at the Bulgarian Academy of Sciences
Citation: Математика и математическо образование, 2022, с. 205-209
Abstract: Цел на статията е да формулира основни параметри за дебат относно подготовката и професионалното развитие на учителя по математика. Този дебат е необходим и актуален поради обществените очаквания към тази професия и трудностите, които възникват при реализацията на тези очаквания.
Description: [Tonova Tanya Georgieva; Тонова Таня Георгиева]
URI: http://hdl.handle.net/10525/4445
ISSN: 1313-3330
Appears in Collections:Mathematics and Education in Mathematics, 2022

Files in This Item:

File Description SizeFormat
205-209.pdf259.89 kBAdobe PDFView/Open

 



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License