Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences
Citation:
Tomov, Z. (2023). Distance Education Using Voice Support Systems, Science Series "Innovative STEM Education", volume 05, ISSN: 2683-1333, Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences, pp. 89-92, DOI: https://doi.org/10.55630/STEM.2023.0511
Series/Report no.:
Science Series "Innovative STEM Education", volume 05;11
Abstract:
This article discusses the problems and means of solving them when conducting online training, in which the lecturer and/or part of the students use a screen reader. Based on the acquired experience, the author presents his views on the advantages and disadvantages of some software products used in the educational process.
Description:
В настоящата статия се дискутират проблемите и средствата за решаването им при провеждането на онлайн обучение, при което лекторът и/или част от курсистите използват екранен четец. Въз основа на придобития опит авторът излага вижданията си за предимствата и недостатъците на някои софтуерни продукти използвани в учебния процес.