Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation:
Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 13-14 октомври 2006, стр.057-062
Series/Report no.:
ADIS;2006
Abstract:
Компютърните игри са сред най-популярните забавления не само за младите, а и за хората в по-напреднала възраст. Въпросът, който ние често си задаваме е - дали те са само забавление или могат да ни научат на нещо полезно. За децата такива игри са първия им контакт с компютрите. Компютърните игри са пряко средство на децата и младите за достъп до света на съвременните информационни технологии. Докато те играят, научават важни знания и умения, упражнявайки ги във виртуалния свят. Компютърните игри тип симулатори отдавна се използват за обучение и трениране на пилоти, оператори на ядрени централи и други специалисти, където грешките в реалността биха били много скъпи. Статията представя пример за стимулационна бизнес игра, която се разработва в рамките на проекта PRIME, финансиран по шестата рамкова програма на Европейската общност.
Description:
Доклад по покана, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, октомври, 2006 г.