адаптивни системи за е-обучение е-курсове учебни е-дейности таксономия на Блум
Issue Date:
31-May-2012
Publisher:
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation:
Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 31 май-01 юни 2012, стр.050-058
Series/Report no.:
ADIS;2012
Abstract:
Адаптивните системи за е-обучение предоставят възможност за
създаване на е-курсове със съдържание, определено съобразно предпочитанията и
постиженията на конкретния обучаван, и представено с различни учебни дейности.
В работата е представен подход за проектиране на адаптивни системи, основан на
т. нар. „акумулативни учебни е-дейности“, класифицирани според подобрената
таксономия на Блум. Експеримент по реализация на предложения подход е
осъществен в Moodle, като се предоставят средства за създаване на
персонализирани е-курсове, съставени от различни учебни е-дейности, адаптиращи
се към постиженията и резултатите на обучаваните.
Description:
Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, май, 2012 г.