софтуерни технологии университетско обучение по СТ сравнителен анализ тристранно сътрудничество
Issue Date:
31-May-2012
Publisher:
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation:
Сборник доклади на Национална конференция "Образованието в информационното общество" Пловдив, АРИО, 31 май-01 юни 2012, стр.205-215
Series/Report no.:
ADIS;2012
Abstract:
Статията представя един подход за подобряване на качеството на
обучението по софтуерни технологии, интегриращ усилията на представители от
три области – образование, наука и бизнес. Дадени са същността и основните
принципи на подхода, базиран на систематична методология. Вграденият в нея
формален метод – сравнителният анализ – е описан накратко и използването му е
илюстрирано с примери за разглежданите проблеми и получените резултати.
Коментирани са предизвикателствата и ползите за всеки партньор и някои
възможни насоки за по-нататъшно развитие на идеята за такова тристранно
сътрудничество.
Description:
Доклад, поместен в сборника на Националната конференция "Образованието в информационното общество", Пловдив, май, 2012 г.