Образование по математика и информатика Education in Mathematics and Informatics
Issue Date:
2010
Publisher:
Union of Bulgarian Mathematicians
Citation:
Union of Bulgarian Mathematicians, Vol. 39, No 1, (2010), 318p-324p
Abstract:
В доклада са представени сценарии на три електронно базирани курса, реализирани в смесен модел (blended model) от магистърска програма “Информационни
технологии в начална училищна степен”. Курсовете използват различни дидактически методи: интерактивния метод за съвместна дейност – “Пила”, симулации,
проектно базирано обучение и др. Представени са резултати от проучване на отношението на студентите към използваните методи и технологично подпомагани
учебни дейности.
Description:
Daniela Ivanova Dureva–Tuparova
In this paper 3 pedagogical scenarios of e-learning courses are performed. The courses
have been implemented in blended mode with the students in Master program “ICT
in primary schools”. The courses apply different didactical methods such as “Jigsaw”
interactive technique, on-line simulations, project based learning, etc. Some results
from study of students’ attitude to the used didactical methods and technology
enhanced educational activities are presented and discussed.