адаптивност адаптивно електронно обучение електронно тестово изпитване генериране на тестове DisPeL
Issue Date:
31-May-2019
Publisher:
Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
Citation:
Proceedings of the National Conference on "Education and Research in the Information Society", Plovdiv, May, 2019, 065p-074p
Series/Report no.:
ADIS;2019
Abstract:
Адаптивните образователни технологии възникват като резултат от
активното използване на съвременните технологии за анализ на данни в сферата на
образованието и са средство за управление на учебния процес. За ефективността
на този процес е необходимо учебните материали да бъдат съобразени с различни
характеристики на обучаемия като: специфични цели, предпочитания, знания, стил
на учене и др. и на тази база да се използва подходяща педагогическа стратегия. В
работата се разглеждат различни методически подходи за прилагане на адаптация
в учебния процес. Представени са резултати от обучението по дисциплината
„Информационни технологии“ на студенти от ПУ „Паисий Хилендарски“, Филиал-
Смолян чрез електронен учебник, реализиран с платформата DisPeL (Distributed
Platform for e-Learning).
Description:
Association for the Development of the Information Society, Institute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Plovdiv University "Paisii Hilendarski"