IMI-BAS BAS
 

BulDML at Institute of Mathematics and Informatics >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 3466 to 3485 of 3998
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)Publisher
13-Oct-2006 Електронни руски библиотеки и образователни уеб сайтовеТодоров, ТодорInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
12-May-2009 Електронни учебни курсове по информационни технологииТасева, ВиолетаAssociation for the Development of the Information Society
31-May-2012 Електронно обучение с DSLearning в контекста на управление на знаниятаДянкова, Валентина; Янков, Милко; Бояджиева, РумянаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
26-May-2011 Елементи на обучение чрез синтаксис за студенти от професионално направление „Технически науки”Лазаров, Борислав; Караколева, СтефкаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
1975 Елементи от математическата логика в обучението по математика в Иракското училищеАлджанаби, Асаад Кадер-
1975 Елементи от теорията на n-арните категорииТопенчаров, Владимир Владимиров-
27-May-2010 Е-обучение за лица със специални образователни потребностиЕнков, Светослав; Господинов, Самуил; Кирева, Валентина; Тотков, ГеоргиInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
2020 Е-фасилитаторКоцева, Монка Добрева-
2001 Ефективни алгоритми и тяхната програмна реализация при моделиране на течения на несвиваеми флуидиСтоянов, Димитър Михайлов-
2003 Ефективни немрежови Монте Карло алгоритми за решаване на гранични задачи с локално интегрално представяне на решениетоПапанчева, Румяна Йорданова-
13-Oct-2006 За готовността на учителите да прилагат технологии за електронно обучениеДурева, Даниела; Тупаров, Георги; Иванов, Станислав; Каращранова, Елена; Пенева, ЮлианаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
1977 Задачата на Дирихле за един клас от квазилинейни уравнения от втори ред с неотрицателна характеристична формаЧобанов, Георги Иванов-
13-Oct-2006 Задачи за програмиране на итеративни процесиЖекова, РумянаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
2003 Задачи за устойчивост в теорията на екстремалните графиНикифоров, Владимир Стефанов-
2009 Задачи Помехоустойчивого Анализа и Распознавания Последовательностей, Включающих Повторяющиеся Упорядоченные Наборы Вектор–ФрагментовКельманов, Александр; Михайлова, Людмила; Хамидуллин, СергейInstitute of Information Theories and Applications FOI ITHEA
27-May-2010 Задачите в обучението по информатика и информационни технологииГъров, КостаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
26-May-2011 За добавената стойност на електронните курсовеОрозова, Даниела; Жечева, ВеселинаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
2010 За извънкласните форми на обучение по математикаВълчева, Стоянка; Тодоров, ВладимирUnion of Bulgarian Mathematicians
27-May-2010 За използването на информационните технологии при организирането на научни конференцииХоптериев, Юри; Блажева, Биляна; Комитова, ГерганаInstitute of Mathematics and Informatics Bulgarian Academy of Sciences, Association for the Development of the Information Society
1981 Заметка об одной теореме Нерсесяна – РотаХаджийски, Ваня X.Institute of Mathematics and Informatics at the Bulgarian Academy of Sciences
Showing results 3466 to 3485 of 3998
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0!   Creative Commons License